Storytelling

Van nature vertellen mensen verhalen aan elkaar.
Een verhaal betrekt de luisteraar namelijk bij de inhoud. Spreekt tot de verbeelding. Inspireert. En schept een band.
Een verhaal biedt ook ordening. Geeft betekenis aan gebeurtenissen. Maakt abstracte informatie concreet. Verhoogt de attentiewaarde met framing. Steekt in op emotie en gevoel, in plaats van alleen op feiten en ratio.
Een verhaal raakt mensen. Zet hen in beweging.

Aan de hand van het CAST-model van Martin Sykes, A. Nicklas Malik en Mark D. West werken wij de verschillende verhaalelementen methodisch uit. Op basis van de onderdelen inhoud (Content), doelgroep (Audience), verhaal (Story) en vertellen (Tell) stellen we uw verhaal samen. In combinatie met diverse narratieve elementen, bent u in staat een aantrekkelijk verhaal te vertellen dat boeit en bindt.

Gemiddelde klantenscore:

Social Media Newsroom

Blok Newsroom

Zet uw verhaal online kracht bij! Met deze moderne technologie publiceert u eenvoudig uw eigen content in combinatie met social media kanalen. Ook voor mobile devices.

lees meer »

Youtube film

Casus Youtube

Beelden zeggen meer dan duizend woorden. Met onze Panasonic AVCCAM HD XLR professionale videocamera vertellen we uw verhaal in beeld en geluid.

lees meer »

Campagne

blok campagne 2

En actie! Na een gedegen voorbereiding voeren we campagne. En maken we u gedurende een bepaalde periode zichtbaar. U komt uit de verf als nooit te voren.

lees meer »

Social media monitoring

Blok Social Media Monitoring

Weet wat er online speelt. Zodat u op het juiste moment de beste reactie kan geven. Onze social media monitoring, -analyse en -strategie helpen u daarbij.

lees meer »